EDM is de leidende organisatie op het gebied van consumenten data. In samenwerking met EDM geeft de Content Factory haar klanten inzicht in het profiel van de eigen klanten en website bezoekers.

Voor meer info kijk op www.edmmedia.nl

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. RVG Photography maakt de meest sprekende beelden. Door de jarenlange ervaring met het in beeld brengen van zowel personen als objecten kan RVG de kernactiviteit van klanten vertalen naar sprekende beelden.

www.rvgphotography.photoshelter.com

EDM Digitl Solutions weet als geen ander waar, wanneer en via welk medium de consument het beste te bereiken is. Daarbij wordt slimme technologie ingezet om bezoekers te leren kennen en verder te profileren. Met EDM DS wordt het beschikbare media budget het meest effectief ingezet.

Voor meer info kijk op www.edmds.nl

Als een beeld meer zegt dan 1000 woorden dan zegt video meer dan 1000 beelden. Met Full Motion Media zijn we in staat om volledige video producties te maken. Van korte introductie video’s tot volledige live uitzendingen. Uiteraard worden de video’s voorzien van interactieve elementen waarmee ze optimaal voor interaciteve  communicatie kunnen worden ingezet.

www.fullmotionmedia.tv

Nieuwe bezoekers aantrekken via alle mogelijke websites in Nederland en ver daarbuiten? Met het Adform banner exchange platform kan iedere klant nu via alle mogelijke websites nieuwe bezoekers aantrekken. In tegenstelling tot veel andere media bureau’s maken wij het gehele inkoopproces volledig inzichtelijk. Geen geheimen en toegang tot alle relevante data.

www.adform.com

Met DataUniversal wordt invulling gegeven aan de meest uiteenlopende online initiatieven. Van nieuwe websites tot mobiele apps, geen uitdaging is te groot. Alle initiatieven worden nauwkeurig beschreven en begroot en worden altijd binnen budget en planning opgeleverd. Dat is geen loze belofte maar een harde garantie.

www.datauniversal.nl

Echt de juiste qualitatieve bezoeker naar je website trekken? Als Google Adwords partner weten we als geen ander het beschikbare Adwords budget optimaal in te zetten. Daarbij kijken we niet alleen naar het genereren van clicks maar naar de gehele conversie funnel. Zo wordt een media budget en een werving budget.

Meten is weten en het juiste meten is met zekerheid kunnen voorspellen. Het inrichten van Analytics lijkt eenvoudig maar niets is minder waar. Wij zorgen ervoor dat er een eenduidig, overzichtelijk en passend overzicht van data via Analytics wordt gecreeerd. Website traffic, bezoekers en conversie is nooit meer een verrassing. Als Google Analytics partner zorgen wij ervoor dat data betekenis krijgt.

Echt inzage krijgen in wat de beste klanten zijn, waar ze vandaan komen en hoe ze nog beter kunnen worden bediend dan is het Sales Force CRM platform een van de leidende oplossingen. Gebruikt door veel organisaties wereldwijd biedt het Sales Force CRM platform ongekende mogelijkheden. Wij helpen graag met de juiste inrichting en gebruik van het Sales Force platform.

Microsoft Dynamics heeft de afgelopen jaren enorm aan marktaandeel op de CRM markt gewonnne. Met vooruitstrevende en gebruiksvriendelijke technologie stelf Microsoft ondernemingen in staat om klantinformatie inzichtelijk te maken en klant communicatie beter te laten verlopen. De Content Factory heeft al menig onderneming ondersteund bij de juiste opzet en inzet van het Dynamics CRM platform.

Nieuwe generatie marketing automation platform. Infusion Soft tilt marketing automation echt naar een volgend niveau. Klant en prospect communicatie funnels echt gericht en volledig geautomateseerd laten verlopen, met het Infusion Soft platform is dat nu werkelijkheid. De uitgebreide mogelijkeheden laten zich eenvoudig inzetten waardoor snel rendement kan worden behaald. Wij laten graag zien hoe!

Niet alleen het krachtige en flexibele CMS maar ook het vooruitstrevende DMP platform geeft Adobe wederom een voorsprong op het gebied van “creative online communication”. De juiste inrichting en inzet van deze krachtige tools is echter van doorslaggevend belang. Welke data kan worden ontsloten en hoe kan dit met inzet van de DMP technologie waardevolle informatie geven waarmee marketing campagnes nog succesvoller kunnen worden ingezet.